JE DIER GEZOND!

GEZONDE VOEDING IS DE BASIS.

DOKTER JOHN promoot al 30 jaar lang het rauw, vers (diepvries), volledig voer voor hond en kat.

Dat voer heeft de volgende voordelen:
# het is rauw en volledig, natuurlijk, dus het best passend bij een gedomesticeerd wild dier.
# het zorgt voor een mooie glimmende vacht (dus nooit meer "allergien")
# voor de helft minder ontlasting ("je pakt het zo op en gooit het weg en ook de kattenbak wordt nog maar de helft zo vies!)
# NOOIT MEER blaasproblemen
# zelden gebitsklachten en nauwelijks tandsteenontwikkeling.

DUS: waar wacht je nog op?

Niet enten vanwege bijwerkingen?

ALS JE NIET ENT, KRIJGT DIER GEGARANDEERD ALLE NARE (VEELAL DODELIJKE) ZIEKTES DIE IN DEZE VACCINATIE ZITTEN, DAT IS EEN ZEKERHEID.
Dan hebben we het over Parvo, Weil, Kennelhoest, Hondenziekte en leverziekte bij de hond en de dodelijke kattenziekte en levenslang chronische niesziekte bij de kat.

Je mag dus zelf kiezen.

In een onderzoek bij 1,2 miljoen honden bleek dat slechts 0,38% van deze dieren last had van bijwerkingen. De meest voorkomende ongewenste reacties zijn een bult op de plek van de vaccinatie en een allergische reactie.
In het ergste geval kan een hond overlijden aan de bijwerkingen
(3 honden = 0,00025%).

In dit onderzoek had 99.62% van de honden dus geen noemenswaardige bijwerking (Moore et al, 2005)

Een kleine hond heeft een iets grotere kans op bijwerkingen dan een grote hond. Ook als meerdere entingen gecombineerd worden, is de kans op bijwerkingen groter. Toch wordt afgeraden om een kleine honden een halve dosis entstof te geven.
We weten namelijk niet of de enting dan nog wel effectief is.